TumaTe

Amboi opah.. sengih sengih.. ko mst suke kan aku post atas nama kau kan..
ha!! sengih lagi..

actually mmg aku nk bg acknowledgment kt ko pasal teman aku g jenjalan kat s.alam.. lagipon ko pon boring kan.. ahaks~~

yg pelik nye dh 4 taun ko jd rumate aku, x de pon rase muak weh ngn kau..loya ke..langsung weh x de!!
suke la tuh.. haha!!

yg bestnye kalu duk sbelah ko GOSSIPP!!! haruss ade... (gossip yg baik ok..)

obvious sgt bile ko bg signal "KO NAK TAU...." hahahaha

kan..kan..kan..

So.. ni jelah gambar yg sempat aku curik amek.. ape lagi sila sengihhh (opss..meghenyehh!!)

tgk tu.. ntah ape terbelek2..

padahal beli kepit rambut jek.. haha!!

mekaseh pah banje aku aiskerim.. sungguh2 aku mkn..

kan best kalu yg laen ade.. O_o

5 comments:

  1. eh.. tudung b tu mcm lycra tp mcm xde awning ke ek?? haha (sempat)

    ReplyDelete
  2. hamboi2...sejak bile tukar jd ms grey??? hahaha

    x la... tudung sarung biase jek.. maybe muka excited tu yg nampak mcm xde awning.. hahahaahha!!!

    ReplyDelete
  3. hahaha.. i od polo u dear.. bior r, grey cantek ma.. hihi =p

    ReplyDelete
  4. ehh..dh polo ke.. namenye ape?? fenin i

    ReplyDelete